Välkommen till VÄRDSKAPETS pressrum!

För pressfrågor, loggor och material kontakta Jan Gunnarsson, jan@vardskapet.se

Fotografernas namn måste anges vid publicering(Cina & Anneli Fotografer AB).

Konsten att välkomna

2011-04-04
"Ni kommer inte att lära er något nytt, vi kommer bara lyfta fram det självklara, sa Jan Gunnarsson som i många år filosoferat kring temat "Varför känner man sig välkommen"." Läs artikeln i NLT här!

Utbildar om värdskap

2010-10-08
Värdskap i sin enklaste form att visa intresse för en kund genom att ställa några enkla frågor. Katarina Bergström föreläser i Torneå-Haparanda. Artikel i HB-nyheter, läs mer här!

MVG i relationskompetens

2010-08-25
En allt viktigare kompetens i näringslivet är att kunna möta, bemöta och samarbeta med andra människor och skapa relationer. Kunder och gäster nöjer sig inte längre med att bli bemötta enbart utifrån ett traditionellt servicetänk, betydligt högre krav ställs idag. Nu är det superservice, gott värdskap och upplevelser utöver det vanliga som förväntas! Läs hela remiss-svaret här!

Vertskapsbyen Kristiansand

2010-05-22
Er du stolt av byen din? Liker du mennesker? Ønsker du at alle som kommer til Kristiansand skal dra herfra og skryte av byen til andre?
Smiler for Kristiansand
Hele Kristiansand på smilekurs
Vertskapsbyen Kristiansand
Vertskap tre eksempler
Vertskap två eksempler

Flygtogvertar blir OsloVerter

2009-07-21
Det er en medarbeider her i Oslo, som har bestått OsloVert e-læringskurs. OsloVerten er skolert i kunsten å få mennesker til å føle seg velkommen, og er spesielt skikket til å jobbe med mennesker generelt – og spesielt i Oslo. Läs mer här!

DELA INLÄGG

Facebook Twitter Blogger

Om värdskap - värdskapsfilosofin

Om värdskap - värdskapsfilosofin Nu kan du beställa värdskapfilosofin i tryckt format. Skriften är på 34 sidor och innehåller tio delar om värdskap och konsten att få människor att känna sig välkomna. Pris 55:-/st Vid beställning, kontakta kicki@vardskapet.se

NY BOK - LEDA SOM VÄRD

NY BOK - LEDA SOM VÄRD Den här boken är en hyllning till alla operativa chefer som får världen att fungera i verkligheten.
BÖCKER FRÅN VÄRDSKAPET
DET GODA VÄRDSKAPET DET GODA VÄRDSKAPET
Boken om konsten att få människor att känna sig välkomna. En konst som utövas mot gäster, kollegor och oss själva.